Announcement

Collapse
No announcement yet.

Evan Centopani Picture Gallery

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Evan Centopani Picture Gallery














  • #2
    If you wanna jack off at 1235am, that's fine, but don't share your inspiration with the rest of us; that's just gross.
    2010 NPC North Star

    Comment


    • #3
      Originally posted by Macho Man View Post
      If you wanna jack off at 1235am, that's fine, but don't share your inspiration with the rest of us; that's just gross.
      :hysterica
      "If you're ready to do DC, you're not gonna give a flying f*(k about fatigue from the previous exercise. You get under the bar and kill it, each and every time." - homonunculus

      "Nothing better than coming to IM and seeing a Wall of Text next to that big Tricep pic." - Lonnie123

      “Hateful to me as the gates of Hades is that man who hides one thing in his heart and speaks another.” - Homer

      The scale doesn't show a number. When he steps on it, it simply reads: Big Mother Fucker. - Skip

      Comment


      • #4
        Originally posted by Macho Man View Post
        If you wanna jack off at 1235am, that's fine, but don't share your inspiration with the rest of us; that's just gross.
        Hilarious.. but i gotta admit that it makes me wanna bust my ass in the gym today. I would say its inspirational but frustrating because its a reminder of the long track before i reach my goals.
        Wanna save $$$ on your next protein purchase? Use TES117 for 5% off your order at www.truenutrition.com.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Macho Man View Post
          If you wanna jack off at 1235am, that's fine, but don't share your inspiration with the rest of us; that's just gross.
          I hope you are not serious... I am a homophobic.
          Last edited by vkk; 07-30-2012, 01:35 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by vkk View Post
            I hope you are not serious... I am a homophobic.
            Oh my god, one just landed on your shoulder!!
            2010 NPC North Star

            Comment


            • #7
              Im not a homo, but i would fuck this shit out of this guy. Damn! He looks mean

              Comment


              • #8
                I like where this is going............:pop2:
                Save yourself 5% on all your TRUENUTRITION orders by using discount code MTM281

                My Training Log Here at IM

                "Success is neither magical nor mysterious. Success is the natural consequence of consistently applying the basic fundamentals." -Jim Rohn

                Comment


                • #9
                  On an unrelated note, Evan sure does have a nice package; very thick, full, hairless, and vascular.
                  2010 NPC North Star

                  Comment


                  • #10
                    One meaty back.... Or is that pretty standard?
                    Originally posted by thsfootball
                    Stressing about what's catabolic- catabolic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by daneoz View Post
                      One meaty back.... Or is that pretty standard?
                      Nothin special. VKK's backside has had just as much meat in it before.
                      2010 NPC North Star

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Macho Man View Post
                        Nothin special. VKK's backside has had just as much meat in it before.
                        Boom!

                        Game. Set. Match
                        Well played sir
                        Originally posted by thsfootball
                        Stressing about what's catabolic- catabolic

                        Comment


                        • #13
                          haters gonna hate.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vkk View Post
                            haters gonna hate.
                            .........lovers gonna love, I don't even want none of the above, I want to piss on you. Yes I do, you know it's true, I wanna pee on you. Drip, drip, drip, pee on you.
                            2010 NPC North Star

                            Comment


                            • #15
                              I feel like deleting this thread.

                              shame on you all. shame.
                              Owner of 316FIT and Team Skip Approved Trainer


                              Instagram: @jaredragsdale
                              FB: www.fb.com/jared.ragsdale
                              www.316fit.com
                              Email: [email protected]

                              Comment

                              Working...
                              X