Announcement

Collapse
No announcement yet.

Any Dutch bro's out here?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hompie
    replied
    Originally posted by Blade
    HEY HOMPIE IM DUTCH :P

    HEY HOMPIE IK BEN NEDERLANDS :P
    Yeah found one!

    Ok Blade you got mail
    Ok Blade je hebt post

    Leave a comment:


  • Blade
    replied
    HEY HOMPIE IM DUTCH :P

    HEY HOMPIE IK BEN NEDERLANDS :P

    Leave a comment:


  • In-Human
    replied
    hompie, It actually comes out to be two glasses with 12 oz juice and 50 grams Malto in one shake and 50 grams Dex, with 15 grams Creatine.

    But that wasn't enough now I am eating two 9 oz chicken breast...

    Leave a comment:


  • hompie
    replied
    Originally posted by In-Human
    hompie, Did you say meat!, where, I need it now just got in from the gym and these 200 gram shakes just ain't getting it anymore, I need food...
    200gram?
    Do you use knife and fork

    Leave a comment:


  • In-Human
    replied
    hompie, Did you say meat!, where, I need it now just got in from the gym and these 200 gram shakes just ain't getting it anymore, I need food...

    Leave a comment:


  • hompie
    replied
    Originally posted by FrigginHuge
    we get pretty hungry....LOL
    Tell me something new

    Leave a comment:


  • Massive G
    replied
    Hompie...pick up Egill on the way over here if you would.Me and In-Human are gonna throw a party in you guys honor.Better bulk up first though.we get pretty hungry....LOL

    Leave a comment:


  • hompie
    replied
    Originally posted by In-Human
    hompie, Its ok man, we still like you, I think?...

    jammer means too bad........

    Leave a comment:


  • hompie
    replied
    Originally posted by FrigginHuge
    Yeah...just jokes.
    Hey I've tried Apple pie,Key Lime Pie, and Cherry Pie...but I've never tried a Hompie...yet....
    haha well Hompie means chunk.
    so a chunk of meat for example

    Leave a comment:


  • In-Human
    replied
    Hehehe...

    Leave a comment:


  • Massive G
    replied
    Yeah...just jokes.
    Hey I've tried Apple pie,Key Lime Pie, and Cherry Pie...but I've never tried a Hompie...yet....

    Leave a comment:


  • In-Human
    replied
    hompie, Its ok man, we still like you, I think?...

    Leave a comment:


  • hompie
    replied
    Originally posted by FrigginHuge
    Apparently not.....



    LOL
    Jammer

    Leave a comment:


  • Massive G
    replied
    Apparently not.....



    LOL

    Leave a comment:


  • hompie
    started a topic Any Dutch bro's out here?

    Any Dutch bro's out here?

    Just curious............
Working...
X